Thursday, February 23, 2012

DUNIA BARU

Haip stalker! hihi lately aku  malas nak hupdate beloq aku nih...busy weyh,letih weyh,tekanan weyh....~zzZZ Btw gua dah kerja bhaii~ huhu well kerani HR/Admin ja lah..aku keje kat WCT Construction SDN. BHD tapi aku xkesah..asalkan halal..n dapat lagi tambah ilmu n pengalaman...perghh kusut nyer xyah cakap lah kn..keja sebumbung ngan bdak QS QC engineer arkitek n mcm2 lagi..secara tak langsung aku pun dah taw concrete tu hape, steel bar tu hape...segala jenis batu lah..n segala seangkatan dgn bangunan n projek2 lain..sbb semua delivery order n purchase order itu..aku lah org perantaraan dgn HQ..so semua nya aku kena blajar..cuma aku xtgok benda alah tu mcm mane...even aku baru jew brape hari keje..tapi tu lah...bkan senang nak khatam smua nyer...tambahtambah lagi skrg tgh busy tahap cipan nak siapkan KLIA 2..huihh~

Tambah lagi aku koje ngan cino...aduhhhh! aku kusut ngan site manager tu! serius sakit jiwa..psycho! Die ckp ngan marah pun aku dah xbole beza..HAHA bos aku pun dah gelar die "mangkuk ayun"..dengan bahagia aku gelak tertonggeng2 lah kn...die tu gelabah sangat..kuikuikui..

Well aku bahagia giler dgn rezeki yg aku dapat..Alhamdullillah..hidup aku pun dah teratur.. atliz bila aku sibuk mcm nih xdelah aku fikir lagi benda yg dah lepas..semoga semua nya berjalan lancar n diberkati Allah SWT.amin

Woit!.. don't be sad..  knowing u is a kind of the best moment that i ever had ..trust me! segalanya untuk kebaikkan.. :) keep on smiling and chillin' our self! :))

nie pic first day aku keja...belum lagi tgok hri ke2 n seterusnya..nk main snap2 pun xsempat owkay...zzZZ~  tapi aku enjoyed! 

No comments:

Post a Comment