Friday, June 10, 2011

It was 3.53a.m


i'm here..kat sepang..sampai rumah dlm pkol 11p.m tp skrg dah pkol 4a.m...tetibe lapar weyh..bdan dah mkin naik...tak berani nak g timbang berat nnti hilang selera makan..HAHA (gebang).. tgok2 gambar kat dlm laptop aku..tetibe nmpk aku tgh mkn steamboat...seriously best weyh.... :D gambar nie kat johnny's jusco bukit raja,klang! yup.nie first time aku mkn kat johnny's! :) to all stalker sy promote johnny's! hahaha.


ok yg nie plak..name dia cauliflower cheese..aku teringin nak mkn benda nie lagi...xde la sedap mana pon..tp teringin..ok pic nie aku yg masak sendiri....HAHA nmpk atas cantik tp sebenar nyer kat bwh2 hangit..kuang3! sebab sepatut nya kena masak pkai oven tp aku pkai dapur gas tp api perlahan je la...kang kalo kuat2 terbako plak mangkuk mak cik leha tu..hihi nak taw x resepi nie aku dapat dr mana?? ngee :) sebenar nya aku dapat dari novel..tajuk die "Resepi Hati" ..cite tu not bad la..best jugak.tp khasiat jugak makanan nie taw sbb mcm2 sayur n aku letak minyak zaitun..cume cheese tu jew hg menggemokkn...hahaha gulp! (telan air liur) :-p


yang nie plak nama dia buah koko..pergh manis n best...dah lame gler aku xmkn buah nie..dlu mase kecik2 aku slalu pegi main kat kebun arwah toknek sbb kebun dia ade buah koko! ahaha lame gler aku xmkn buah nie..tapi baru2 nie aku jumpa buah nie kat perkampungan orang asli. nama tempat tu rahsia sbb nnti aku kantoi. wahahaha tp dapat mkn benda nie memang cukup puas...huhu haaa kalo xsalah biji buah tu la yg diproses jadi milo... kalo xsalah la....huhu




sekarang aku dah gemok...berbeza gila dari dulu...warghhh xbole terima....kesimpulan nya lupakan la hasrat nak isi perut.. =.=' dah 4.56a.m..tido je la...jap g nk g amik makngah balik dr umrah..touch down pkol 12a.m....gudnite or gudmorning? haha thankz stalker sudi baca karangan merepek aku..wahahaha :p bye! take care..

No comments:

Post a Comment