Saturday, October 22, 2011

FUTURE :)

Hye! nak taw x?
kekusutan merangkumi segala nya..
semak kepala merunsingkan minda..
pinar menyakitkan mata..
paham? xpaham sudah... :p

ok first of all.. aku masih dengan tamak haloba..aku merancang sesuatu..tapi xtaw la dpat ke tidak..
tapi insyaallah aku akan mulakan dengan bismillah..and aku akan cuba akhirkan dengan alhamdullillah..
insyaallah kalau ade rezeki aku nak buat business spa lagi..tapi still dlm perancangan..
xtaw kenape aku asyik nmpk section 7 shah alam..tapi aku tau tahap mana kemampuan aku..
actly, banyak risiko tapi aku nak cuba bangun..aku nak something business yang formal..
the most important is aku kena berusaha...aku kena disiplinkan diri sendiri, aku kena ada rasa tanggungjawab. 
go go chiyokk INTAN!! 
tipu kalau aku xnak bantuan tapi aku xnak menyusahkan org..
aku cuma nak sokongan..

sokongan mak dah lulus...yeayy! tu paling penting...love u mom!
i will fight for it~ <3

*tukar topik
oh dah terlalu ramai tanya..

"intan sape bf ko skrg?" "intan ko nie ade bf x? aku konfiusing ngan ko nih"

oh terima kasih la amik berat..caring rupenyer stalker2 nih...HAHA
ok aku single tp available or x yg tu PnC... :p
and and and my ex is my past time. semua tu kenangan..jgn risau aku xkacau dah..HAHA
tp if just call tnya khabar as a friend aku angkat jew..so pandai2 la jaga bf korang yer..the most important is aku taw apa yg ada dlm hati aku..mcm aku ckp td la AKU XNAK!

lelaki...pada diri aku..buat sekarang aku perlukan masa depan i mean kerjaya..aku perlu capai impian aku dulu..aku perempuan yg mata duitan tapi hasil titik peluh aku..bukan harta org..yg mana hutang aku akn bayar..itu janji aku pada diri aku.. aku semak bila lelaki megongkong.menyendeng..duhh jiwa kacau la tp aku xsemak kalo abg2 aku mengongkong sbb aku taw dorg sayang aku sbb aku 1 1 nya adik perempuan dorg. lagipon the only penjaga aku dorg lah kn...

"intan ko bile nak kawin?" 

nie lagi 1 soalan~ aku pening nak jawab..
bila bf pon xde..ape kejadah nyer nak kawin lah...ish..nnti2 la..aku xnak lagi lahhh...even kdang2 jeles gak member aku dah ade anak..tp dah rezeki dorg dulu..alhamdullillah..tapi kalo dah ditakdirkan jodoh aku dah sampai apa bole buat..aku terima seadanya..hehe dah ada yg betul2 utk aku buat masa depan aku umumkan owkay.. :P (gatal)

ok then thankz for everything. 




No comments:

Post a Comment