Monday, November 21, 2011

Good girls go bad

hye beb.
nape aku guna title "good girls go bad"?
sbb aku tgh dgar lagu tu..hehe

beb..aku dilanda kecikiwa..siod je aku kn..bila keciwa baru teringat blogspot..bila suka, aku lupa...baguskn aku..hoho maybe sbb aku xde buku diary kot. and aku pon bukan berjenis nk mengadu ape2 dgan org..tipu la tak pernah mengadu langsung tapi mungkin xterluah apa yg sebenar kot. well Aku memang seorg yg ego. not at all. Aku manusia biasa.simple.

beb, betul ke org ckp kalo kita suka hari nie,jangan terlalu suka sangat sbb esok kita mungkin berduka? tapi dah takdir yg tertulis rase nyer.. huwarghh @.@~

tapiii aku tersangatlah kecikiwa....huwarghh @.@~

beb, dah lama aku xmenangis..rase nk pecah kepala otak tahan nafas... :'(

1 hari aku menangis kecewa, 1 hari menanggung masalah...

Ya Allah,Ya Rahman,Ya Rahim..
Cintaku hanya untukmu.. jujur.. :'(

Aku percaya kenapa aku tidak dibenarkan bercinta sesama manusia..
sukarnya aku nak meluahkan rasa cinta untuk seorang manusia..
sebab aku akan leka dengan cinta dunia...
dan mungkin aku tidak dibenarkan mengenali cinta manusia sebelum waktu nya..
aku selalu tertanya "cinta tu apa??" dengan perasaan ego manusia aku jwb"pls la intan xpayah nk jiwang sangat la...HAHA"
Now i know...sedetik aku leka...
Aku terlupa cintaku untukMu...
Cintaku untuk ibubapa ku... :( :'( :"(

Abah.. Mak...sorry..for what i've done...a secret from the bottom of my heart.

Ya Allah, aku maafkan dia atas semua kesalahannya terhadapku.
Aku percaya dia sedang mencari dirinya..
Jauhkan la diri ku dari nya...
Jauhkan la dia dariku...
kerana aku manusia biasa...

Sahabat.
serpihan kenangan xkan intan lupa...
even intan dah xda bukti untuk dikenang.
cinta tu buta..
intan minta maaf dan intan maafkan segalanya.
sekarang intan faham..
tapi dengan hati yg ikhlas...
intan doakan semoga bahagia.
apa pon keputusan intan terima.
redha ikhlas pasrah dan percaya pada takdir..

:)

i feel so000 tenang... :)


No comments:

Post a Comment