Monday, January 5, 2015

WOHOOOOO!! 2015!!

HALLOO org kampung!! apa cerrr?? setahun sekali weyh update blog nih.. ampun kan aku. aku lupa password! puas aku godek2 tekan tu tekAn nih haaaa baru dapat bukak balik.. HAHAHAHA lagipun ceq ada blog hat lain.. tu yg malas nk bukak yg nih...

bukan nak jadi kacang lupakan kulit.. bila baca balik post2 lama. nak tergelak pun ada... hegeh nak mAmpoih...player gak aku nih... tp bila org tanya ada bf ka tak. seriusly aku tak pernah ckp aku ada bf sammmmmpai LAST 2014.... HAHAHAHAHA :))

InsyaAllah- 2015 aku fikir nak naik 1 step lagi eh... hujung bulan 1 nih ade kursus kahwin... semoga semua nya berjalan lancar... haaaa aku dah banyak berubah... antaranya

berat aku 60kg! (=.=')


daymmmm. so 2015!! aku nak make sure berat aku 49KG! kalo tidakkk woii runtuh pelamin aku weh. kalau boleh laaaaa.. aku cuba yg terbaik... aku naik pelamin dgn siapaaa??? insya Allah nnti aku war2kan berserta kan kad yer... org nyer biasa2 je. humble. tak bnyk ckp. tp kiteorg ade 1 hobi yg kiteorg kongsi. best best best. 

banyak jugak keje nak langkah alam baru nih rupe rupenye. hmmm..


SO! 

update pasal aku. 

aku bukak homespa kt s.alam...nak dekat setahun dah... aku share ngan kawan aku buat homespa! Alhamdulillah.. pahit manis mcm aku rase...

kawan2 stalker2 sudi2 la dtg ke salon aku kat s.alam.. nk dtg email aku dlu... intan_zulfika89@yahoo.com. nanti aku cepat2 reply okeh! nnti aku bg tau location.

ok babe! aku rase nk chow dah.. byyyeeeee!





No comments:

Post a Comment