Thursday, December 29, 2011

Thanks for everything :)

i don't know what kind of title for this entri. i have no idea.

yg aku nak ckp just thankz al0t untuk "beliau"..(malas nak sebut nama)
 kenapa? up to me..
thanks for what?  sbb tolong angkat barang2 aku...hihi
aku ingat sekali angkut je bole jalan...
tapi bila aku kumpul setempat before angkut masuk keta..
dengan "riang" beliau gelak...
HOHOHO banyak giler owkay... 
aku pon xsedar barang aku sebanyak tu...
kesian beliau..hihi tapi beliau memang best..best sbb beliau tolong aku naik turun angkat barang la..HAHA :))
beliau beliau beliau!!! :) Alhamdullilah. a year without rain.everything gonna be fine. insyaAllah. 
I always pray for us. 


mase nie langsir lintang pukang sbb xpakai cangkuk die lagi..HAHA

rumah bujang kesayangan ku.. huhu sepanjang aku menjadi penghuni rumah sewa this is my first time aku merasa mcm duduk rumah family..bilik aku colour biru..aku dah snap pic. tp aku dah terdelete..sobsob..even aku xde gambar tp segenap ruang bilik aku sentiasa ada dlm kepala otak..hihi simple je rumah nih..tp aku suka... :) tema merah, putih n hitam nih wanie yg pilih...aku ok je...nice what~ :) tapi semua nih dah tinggal kenangan..apa yg jadi or terjadi..aku simpan kemas dlm kenangan owkay! :)

"sometime we have to make the wrong decision just to get it right...". 
"sometime perkataan "sorry" tu bole terbalikkan keadaan" and
"sometime diam tu lebih baik untuk selamat kan keadaan.".........
sorry for all of what i said and done...what i give, i get back..karma.

hmm...
esok ade gov open interview !! 
wish me luck!! insyaAllah... 
untuk beliau jugak..good luck! 
:) 

nite.





No comments:

Post a Comment