Friday, July 12, 2013

2 + 1 + 2 + 1

Assalamualaikum....selamat datang bulan yg mulia... selamat berpuasa umat islam seluruh dunia... hmm esok nak balik kampong nk puasa ngan atok n tokwan...haihh cant wait u know...tp terpakse berpisah dgn internet buat sementara waktu..coz kt sane 3g mcm semut sakit kaki...

Hmm saya buat surprise utk family sempena bulan puasa..iaitu...hmmm jeng jeng jeng...sy brenti keja =.=' tehee ade la sbb2 tertentu...dah bnyk soalan2 yg sy kena jawab yg bermula dgn  "kenapa?" ...1 jew yg sy jujur bole jawab "xde hati" hahahaha sakit hatikan jawapan tu...

Utk sementara waktu sy tak fikir lagi nk buat apa..n ats nasihat kawan2 sabar mungkin ada hikmah ats keputusan yg ko buat nih...ok give me some space utk bernafas.. nk jawapan yg menyakitkn hati lagi..."tunggu org dtg minang je lah senang" kuikuikui ^.^ kalo mak n mama baca nih mmg aku kene cepuk tak pasal2..hihihi

No!i will never just sit n being a fulltime housewife. Hihihi atlis kene tlng suami...do something for my future family..wahhh dah berangan kau jahh..tp xde la laki aku
 pulak yg jd fulltime househusband kan..mmg aku pulak yg cepuk die lah..

skrg br nk berjinak2 dgn bisnes... i am shaklee independent distributor. Br nk try produk yg sy nk jual nih..nnti sy share ape kesan n kebaikkan produk nih owkay...


Till then i will update again...InsyaAllah...

*Ya Allah kau permudahkan lah perjalan hidup aku. Murahkan lah rezeki yg halal kepadaku dan yg diredhai Mu.Aku terima segala ujian Mu *

No comments:

Post a Comment