Monday, January 16, 2012

Paklong klon Abah.

baju melayu merah is my Paklong.


seriusly..i miss my abah! :'( 
ubat nyer? tengok muka paklong saya! 
pakusu saya too~
they are very look like..
seriusly sama..
dah nama pon 1 acuan kn? :)
tapi eventhou muka dorg sama..
nobody replace tempat abah dihati saya,
dia lah second KING dihati saya selepas Allah SWT..
 forever~ :)
seterusnya future husband saya. ^.^
but now paklong tgh sakit... :'(
paklong yg dulu nya berbadan sihat dah kurus sangat. cengkung,
makan dah kena diatur rapi.
sayur perlu direndam semalaman sebelum masak..
setiap minggu kena bertukar darah.
terima kasih maklong! dialah nurse paklong setiap saat!
sekarang maklong buat mcm apa yg mak buat untuk abah dulu~ 
-tolong cucuk insulin pada suami mengikut jam yg tertentu..-
Kasih seorang isteri yg tidak berbelah bahagi..
Dulu masa paklong masih sihat,
saya terharu setiap kali paklong mengalunkan azan.
sentiasa terngiang2 di telinga. 
paklong yg slalu nak ckp loghat kedah tapi jadi mix ckp kl..HAHA
 
(paklong...semoga cepat sembuh...amin..)
(Al-fatihah abah...somoga abah bahagia disana..jgn pernah lupa anak dara abh yg sorang nie taw!!)
nanti kita berkumpul semula di jannah ye abah...InsyaAllah..

p/s: saya nak jadi mcm mak and maklong. KASIH SEORANG ISTERI YG TIDAK BERBELAH BAHAGI. 
^.^

ABAH KU~
INI PAKUSU sempoi....die terror  buat bunyi donald duck.HAHA

eh! apsal tetibe ade gambar nih?? eh?? HAHAHA





No comments:

Post a Comment