Friday, January 27, 2012

KAPAL TERBANG KERTAS.

Kepada yang berkenaan.
No Rumah Sendiri,
Jalan Rumah Orang Yang Membaca,
12345,Deerah,Negeri,
Malaysia.                                                                            27 JANUARI 2012

_________________________________________________________________________________MOHON MAAF


Dengan ini, saya INTAN ZULFIKA BINTI ZUBIR ingin mohon maaf kepada anda diatas semua salah laku dan tutur kata selama saya mengenali anda. Saya juga mengaku salah diatas semua perbuatan yang sengaja atau tidak sengajakan.  Kepada yang berkenaan, saya berjanji tidak akan mengulanginya lagi.

Dengan ini,secara rela hati saya melepaskan semua perasaan saya kepada anda. Saya berjanji agar tidak menuntut sebarang hak daripada sesiapa. Saya juga berharap agar anda sudi memaaf dan menghalalkan semua ketelanjuran saya.

Semoga hidup anda diberkati oleh Nya dan bahagia hingga ke syurga. Amin.

Sekian Terima Kasih.


Yang Benar,
INTAN ZULFIKA
27 jan 2012

No comments:

Post a Comment