Friday, November 4, 2011

ooo000 balik kampung~

my lovely family :)
yahoooo00 gua semangat nih nak balik kampung...HEHE ok bukan kali nie jew...mmg everytime nak balik aku ngan family akan buat plan cantik2 punye nak balik susun jadual cuti awal2..and and and xpernah xjadi owkay....kiteorg akan balik beramai2 maksud nyer bukan bertolak 1 kereta..haaa~  maklum lew..dulu balik 1 keta pon bole hentam..skrg masing2 1 seat 1 orang..HAHA

ok sepatut nyer aku dah odw skrg nih..tapi memandangkan aku kena kerja dulu haishhh terpaksa bersabar tolak ptg esok dgn mak aku..huk huk huk xkesahla asalkan sampai...xde hal nyer kalo abg aku bwak kete... kdang2 xsampai 4 jam dr sepang ke kedah NO RnR!...HAHAHA kami memang bukan penyabar orang nyer.. hehe

and balik kali nie aku harap2 bole jumpa "somebody" at "somewhere" utk settlekan masalah yg dah lama bergunung..hmm masalah ape? masalah peribadi..as what as i told u before..i kena jugak letak titik noktah...i dah creat essay utk u dr raya puasa sampai raya haji nak tiba tp still xbole bacakan essay i utk u...i wish i can do it for this time honey! :)

ok lah u olls..gua nak balik dah...yeayyyyyy!! ooooooo00 balikkk kampunggg~
gua suka kampung gua...aman jew.. hati gua tenang tgok sungai..cewahh berjiwang pulak..
i'm coming KEDAH DARUL AMAN.

P/S: kepada mereka yang xbole balik kampung padan muka..WAHAHAHA :))

pic nie kat sungai mase family gathering raya haji tahun lepas.. :) 

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA!  :)

No comments:

Post a Comment