Friday, August 5, 2011

Macam Macam NAK TYPE!

Yezzaa...bersama jimmy shenley.(eh bukan) tu duda saye.ahuck!
mcm2 nk tulis nih tp jap sesatu aku cerita eyh.
fes of oll aku dah dpat samseng galaxy! yeayyy! alhamdulillah! (bole checkin merate2)
second.aritu aku g layan bola kat stadium bukit jalil. SAYUR! SAYUR!

Aku pon xtaw sejak bile aku suke bola.tp rajen gak tgok bola.sigh
pegi ngan member salon dr shah alam.balik ngan ayib n along to sepang.

ketiga. skrg bulan Ramadhan.

"SELAMAT BERPUASA UMAT ISLAM"
  "selamat berterawih"
"selamat BERBUKA"

upss sebelum  buat yg sunat dahulukan yg wajib owkay....

30 syaaban. Abah, intan rindu abah.dah lama xcium tangan abah..Welcome home abah dibulan yg mulia... :) Al-fatihah

Harinie 5 august. dah setahun arwah LIYA NORDIN pergi...Dia pergi tinggalkan saya dan lain2 dengan kenangan yg penuh dengan senyuman. rest in peace liya..miss you so much dear. Al-fatihah.

Alhamdulillah dah setahun aku bertudung..even aku pernah terrrrrrtido skejap tp naseb bek cepat terrrjaga.syukurr~ 

Sekarang aku dah ada niat baru lagi...simpan dulu. Insyaallah kalo panjang umur aku. aku bagi taw tahun depan. ngee. (^.^)

Eeh hari lahir saya semakin dekat,umur saya semakin meningkat.o.0

Solat dulu.dahulukan yg wajib. bye!







No comments:

Post a Comment