Saturday, June 11, 2011

Telinga untuk mendengar..


kali nie aku nak cita pasal lagu..adoii aku mmg suka dengar lagu..lagi2 lagu omputeh..aku xtaw kenapa...tp aku mmg suka..aku dengar aku cari lirik n aku nak paham apa maksud lagu tu kalo lagu tu best aku hafal la lirik kalo sederhana best aku dengar jew.. xdak keja lain dah....dulu masa kecik2 aku slalu buat buku skolah jd buku lirik....hahaha bengong nya lah haiiii...penuh 1 buku...mcm2 lagu ada....tp dolu2 lagu campur la..skrang pon aku dengar jugak lagu melayu..aku layan ja owkay..tp smpi nak termenung mengenangkan naseb tu memang x la..aku bukan jiwang taw...haha aku cuma suka dengar..bila aku nak marah aku suka dengar lagu yg jerik2 supo ponde such as linkin park..group tu mmg feverot aku dr zaman skolah..bila aku gedik aku suka dengar lagu rnb smbil joget2 lambak..joget lambak nie aku slalu buat ngan wanie..sbb dia pon suka dance..port slalu kiteorg dlm keta bf dia..kdang2 bf dia pon 1 kepala joget sambil drive...bila aku nak ddk sorg2 cari jalan masadepan..aku suka dgar lagu slow2 jew..kang kalo jerit2 idea xnak sampai dlm pale otak...tp bila hati aku takut rasa seram sejuk aku tetap akan cari ayat2 suci Al.Quran...yg tu jgk bole kembalikan semangat aku bile rasa seram..don't get me wrong..aku bukan dengar bila aku ada masalah jew...tp aku senang dgn apa yg aku buat dr dulu,sekarang, n selamanya... :)



situation bila masing2 tgh mencantikkan rambut customer.location manjasari pkns shah alam...."aku rasa mcm duduk dlm library.."tu nama nyer kena perli. tolong la bukak lagu..kdang2 lagu buat kita semangat nak buat kerja..style yg kita nak pon menjadi...kdang2 rentak lagu pon bole buat kita rasa sekejap atau lama kita buat sesuatu kerja....xcaya try la...haha




ok lah dah pkol 3.25a.m...aku rasa aku dah dapat penyakit susah tido....tp aku kena jugak lelapkan mata sebab esok aku nak kerja...hmm "kenapa kita mesti kerja???" hadoiii...
owkay nite all.... enjoy sebelum tido.....ngee :)

No comments:

Post a Comment