Thursday, June 30, 2011

Hujan Ohh Hujan

time nie da nk hujan... HAHA
Hye stalker,

Korang nak taw x? hmm aku rase korg pon taw kot...The best ever hujan time bile...kalo aku mase aku nk guling2...yooo.0 rase mcm tido yg sngt perfect...sejuk,nyaman,comforter tebal, perghhhhh.pastu sambil dgar lagu slow je kn....HAHA mendayu2 di alam maya...pastu...(aku da mule nk merapu)..berangan sorg jejaka muscle dtg.....hoho (bukan yg iklan fumakilla tu!!)  jejaka muscle nie lain..HAHA..aku suke jalan jem...haaaaaaa keep it secret dulu... :p da comfirm i'll let u know....yg penting bukan pasal kawen...nonononono~



Sebenar nyer aku nak tido dah tp terase nk hupdate blog aku dulu....aku kat sepang nih..hujan lebat weyh...telinga aku dah disumbat...td aku guna headphone skang dah ditukar kepada earphone...senang aku nak guling2..HAHA lagu semua aku dah setting baiik punyerrrr..OMG sume lagu slow2 jew such as lagu feveret aku skang jessie j-who u are n auburn-perfect two(nana ajar aku dgar lagu nie)..n lagu2 lily alen....
mencuwitt hati... :) ok la...tido sekarang.... zzzZZ 



p/s ini utk abby! 
buat pe nk jaga hati org?
ade org jage hati kite?
jalan ikut masa depan bukan ikut telunjuk org...
don't simply trust people around u..
just do what u want to do,,
as long as kita xlupa siapa kita sebenarnya..
smile dear... :)






*majalah rapi julai cover depan pix amy mastura nak taw kenapa tgok la sendiri :P*

No comments:

Post a Comment