Friday, September 24, 2010

m0_0d : sHoppinG~


Haiyoooo aku nie xde keje lain..shopping shopping shopping! menghabiskan duit jew! huh sbnr nyer aku bwu balik dr Jusco Sri Kembangan..ngee =)
padahal sebelum balik sepang aku baru je g beraya sakan kat dlm Queensbay Mall,balik sini pulak bantai lagi kat Alamanda pastu gedik pulak pegi Jusco...
cuba bayangkan kalo sekali masuk mall habis around 100++ haiyoo...bila la nk belaja berjimat...huh alasan nyer mase bln posa xley shopping puas2 sblm raya~
cehh xde makna nya! mmg la shopping lepas raya tp membeli mcm raya setahun! huhu



Aku shopping pon ada sebab...isyhh nk cite pon..kang len plak jadi..yela skangkn da pkai tdung..dulu baju lengan pnjg boley kira ngan jari ja...=p
bkn n ckp aku nie alim sngt..tp da pkai tudung sendri pkir la kan..xkn nk pkai lengan pendek lagi..(adakah ini semua hanya 1 alasan...?) kihkihkih
then xsemua nya aku beli baju or seluar..selain shopping baju aku suka gak kumpul buku..hehe and u know what~ masa aku g merayau kat MPH Alamanda
aku bli buku nora roberts..hehe first time aku bli buku english weyh..xtaw la bila nk abis baca..maklum lew aku nie sengal sikit english..hikhik aku paham apa dia tulis..
tp setiap apa yg aku nk baca mesti nk imagine..tu yg susah tu..aihh...tapi aku cuba jugak memahami nyer....masa tgh sebok2 cari buku english kat situ tetiba ternampak
buku PRIVATE(liya's fav book)..liya...k.intan rindu~ ='( rasa mcm nk meleleh kat MPH tu jgk..tp kena coverline cemerlang~ huhu


cukup la setakat nie..dah xde mood pulak nk menaip~ok bye....





diamond,

No comments:

Post a Comment