Friday, September 10, 2010

Salam Lebaran..

Selamat hari raya to all of my family n friends.... =) puasa tahun nie puasa yg paling penat..seminggu aku join expo kat baling..mmg la best tapiii... perghh cabaran betol..time hujan terpakse berlari nk lindung baju2 takot basah pastu meringkuk macam ayam dalam reban pastu setiap penjuru khemah bocor!!hahaha cube bayangkn..waa tapi kalo time panas plak..perghh mandi peluh...actually, kanopi aku xmcm kanopi org lain coz aku nyer last minute pasang..khemah sendiri,kecik2 jew..wirering pon terpakse tarik dr khemah sebelah...so khemah aku just ddk ats jln tar..cubela bayangkn jgk kalo time tgh hari haba bakar jln tar melantun ke khemah ku yg kecik tu yg padat dgn baju...hahahaha rase mcm kat london SEJUKKKK!! hahaha hari2 aku keja pkol 9.30 pg da bkk booth smpi pkol 4 p.m aku balik semayg zohor n asar n mandi n amik bekal nk bkk puasa...then smbg kerja smpi pkol 12a.m.. Ya Allah, bkn nk merungut just nk bercerita...hehe hari2 nk sedapkn hati..aku ckp ngan dri aku..*xpe intan bnyk pahala ko dpt* hehe smpi la mlm raya...hujan lebat selebat2 nyer!! kat expo tu ade cabutan bertuah...org ramai gler tumpang berteduh nk tggu cabutan bertuah tu kat khemah aku sbb khemah aku paling dkat ngan pentas..weyh dah la kecik pastu aku terpakse 1 kn baju2 ngan tudung2 sbb dah basah lencun...yg aku plak mlm tu gatal pkai skirt kembang..haisyhh dengan aku2 skali lencun...perghhh pekan baling xyah ckp la mmg sesak dgn org ramai n jln pon jem gler..nk menambah lagi jem menteri besar berarak keliling pekan baling utk takbir raya...huhu lagi la bertambah jem kat jln dlm hujan lebat..tepat pkol 12 plak peniaga2 sume lelong kuih raya! hahaha org ramai pon mcm xkesah berhujan sbb excited nk raya...hahaha hmm tp aku xboleylelong bj2 aku..nnti big boss marah weyhh..xbalik modal..hakhakhak..around pkol 1a.m aku da kemas2 nk balik..btol2 rase lemau..pening sbb mandi hujan..lame la jgk nk setlekn semua skali nk bkk khemah lagi,nk buang sampah lagi...huh bnyk gler kerja..tp seriously aku rase happy gler..hehehe

No comments:

Post a Comment